Acerca de

De 3 vise mænd er på vej til Jesusbarnet for at overbringe deres gaver.

De har fulgt ledestjernen i et stykke tid, men efter at have lavet et ophold, hvor de har taget et hvil, vågner de ved, at den ene vismands guld er forsvundet. Hjælp de 3 vise mænd med at finde guldet, så de kan bevæge sig videre på deres rejse til Jesusbarnet.

For at hjælpe vismændende med at finde guldet, er det en fordel at kende til juleevangeliet fra Lukas-evangeliet kap. 2. Der skal findes spor i kirken, som tilsammen danner koder, som skal bruges til at låse op for hemmelighederne til at finde guldet.

En sjov og anderledes måde at beskæftige sig med juleevangeliet, hvor børnenes eventyrlyst og logiske sans bliver udfordret i escape room -genren.

Vær hurtig med tilmelding - det er først til mølle!

OBS: Foregår i en kirke nær jer

Tid & sted                                      Udbydes                                             Målgruppe                                          Varighed

Foregår i en kirke nær jer          Hele året                         1. - 3. klasse